Algemene Klantenservice

  • Registratie:
  • Producten vinden:
  • Bestelling en Betaling:
  • Levering en Ophalen:
  • Omruilen en Retouren:
  • Klachten

 

Registratie:

Binnen ongeveer 10 seconden  kunt u uw registratie bij 2cool2school.nl afhandelen.  Dit doordat  we een eenvoudig registratie systeem hanteren.  

U hoeft alleen uw naam, adres, email adres en wachtwoord in te vullen. Geboortedatum en geslacht zijn voor de veiligheid van Afterpay betaling.

 

 

Producten vinden:

2cool2school.nl is niet alleen van alle categorieën met levendige voorbeelden weergeven, wij bieden ook geavanceerde navigatie via interesses, merken, leeftijden, geslachten en prijzen. U kunt het handige filter altijd vinden in de header, of linkskant van producten lijstjs; En we bieden een rijke inspiratiebron in bijna elke pagina, via tags of populaire producten thumbnail.

 

 

Bestelling en Betaling:

  1. 2cool2school.nl  heeft een zeer eenvoudige, overzichtelijke en snelle Express bestelling  proces: Onestepcheckout. U kunt uw bestelling en betaling in minder dan een halve minuut afronden (afhankelijk van uw internet snelheid).

 

  1. U kunt ook op de sneltoets in de productlijst om producten in de winkelwagen toe te voegen of op producten slagen voor later.

 

  1. Onze betalings methodes zijn:

 

Ideal, Paypal, Bank transfer, Credit card, achteraf betalen door Afterpay (alleen voor bestellingen binnen Nederland onder € 200,-), Mini Tix, Bancontact Mr Cash, Direct E-banking, Giropay en betalen bij ophalen.

Onze betaaloplossing providers / verzamelaars zijn: Ogone BV.

 

 

Levering en Ophalen:

Wanneer je een bestelling via onze website hebt geplaatst, wordt deze op de door jou aangegeven wijze bij je bezorgd. Hieronder vind je alle informatie omtrent onze levering, de diverse bezorgwijzen en de eventuele bezorgkosten.

  1. Je bent altijd welkom om je bestelling persoonlijk op te halen. Je kunt een afspraak maken via info@2cool2school.nl, of bij telefoon +31 (0)10 410664.
  2. We gebruik bezorgdiensten van DHL en PostNL, afhankelijk van uw bestelling kunt u de geschikste/aantrekkelijkste dienst kiezen. De kosten voor de verschillende bezorgdiensten staan in de bestel pagina vermeld...

 

Verzendkosten 

De verzend kosten hangen erg af van het gewicht, grote en afleverings adres, de kosten voor de verschillende bezorgdiensten staan in de check-out pagina vermeldt en je kunt de voor jou meest geschikte markeren.

Bij bestellingen vanaf € 70,00 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

 

Levertijd 

De levertijd in Nederland is rond de 2-3 werkdagen en buiten Nederland is dit rond de 2-5 werkdagen. Mocht dit niet haalbaar zijn, dan informeren wij u tijdig via email over de verwachte levertijd.

 

 

Omruilen en Retourneren:

# Kan ik artikelen ruilen?

Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden:

Artikelen

# De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd, indien redelijkerwijs mogelijk.

Verkleed kleren worden niet teruggenomen indien 1. de artikelen gedragen en/of gewassen zijn, 2. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen, 3. je de gebruiksaanwijzing en /of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

 

Condities retourneren

# Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met ons. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!   

# Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

# Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling  -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.      


# De geretourneerde artikel(en) moeten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling naar ons verzonden zijn. U heeft dus 14 dagen bedenktijd.

# Je kunt retour(en) melden via email aan info@2cool2school.nl. In je email aangeven welke artikelen je wenst te retourneren, bestel nummer, en de rede voor het retourneren (dit is optioneel), je naam en adres en contact details .

# Frankeren retourzending

Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke je ontvangt na aanmelding van je retour en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor, servicepunt van TNT Post. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode, bewaar dit verzendbewijs totdat je retour door ons verwerkt is.

 

 

Verwerking van je retourzending 

Zowel de aanmelding als de ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retouren wordt gecrediteerd, dit kan ook in de vorm van een tegoedbon, na akkoord van de consument. Terugbetaling van het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending zullen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, geschieden.

Dit uitgezonderd retourzendingen welke op eigen kosten zijn geretourneerd, in dit geval wordt je retourzending verrekend. De tegoedbon wordt uitgegeven door 2cool2school.nl, en is onbeperkt geldig en kan online gebruikt worden om een openstaande bestelling (gedeeltelijk) te voldoen óf om bij je eerstvolgende bezoek aan 2cool2school.nl te verzilveren.

 

Herroepingsrecht 

Je hebt als consument conform artikel  6 t/m 8 van onze algemene voorwaarden het recht je bestelling binnen 14 dagen na dag van aflevering te herroepen. Je kunt de artikelen welke je wenst te herroepen aanmelden voor retour. Je dient dit dan te melden via email aan info@2cool2school.nl, met een copy van de factuur: De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en worden niet vergoed.

 

 

Klachten

Heb je een klacht over een artikel of over de bezorging van of over je bestelling?

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek, op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen +31 10 4130664 of een e-mail sturen aan info@2cool2school.nl.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met je oplossen en reageren binnen 14 dagen. Teneinde de afhandeling van je klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij je onze aanwijzingen strikt op te volgen.